vineri, 19 august 2011

Rame din carton pentru tablouri

Cum sa faci rame foto din ambalaje de carton uzate. Cum se face o rama handmade din tapet si lipici. Tutorial despre cum se face o rama handmade.

Un mod simplu şi distractiv pentru confecţionarea unei rame din carton. Alege din oferte pentru rama foto carton. Rama foto carton - Beneficiaza de Garantia de livrare Okazii.


Cum sa faci rame foto din ambalaje de carton uzate!

Pentru acest tutorial am pregatit o rama de 20xcm, fiecare latura avand 5. Cand vrei sa faci rame mari e indicat un carton cat mai gros. Articole despre rama carton scrise de AtelierDeco. Vă propun astăzi câteva idei de înrămare prin recondiționarea ramelor vechi.


Instrumente necesare pentru aceste proiecte: pistolul de lipit, . Dupa aceea o forma de rama am invelit-o in hartie de culoare neagra (puteti folosi orice culoare doriti). Am decupat hartia dupa chenarul din carton, apoi am . Nu se recomanda expunerea unei lucrari in rama fara a o fixa de carton sau passepartout deoarece, in timp, vor aparea cute si valuri vizibile, mai ales in cazul .

Pasionata, in ultimul timp, de ceea ce se poate realiza din hartie am dat cautare pe motoare web, alegand . Postarea anterioara a fost legata de tabloul Onestin, asa ca, m-am gandit, ca poate foloseste cuiva sa stie cum se realizeaza rama tabloului; . El ofera un aspect mai elegant unui tablou, permitand lucrarii se fie mai bine scoasa in evidenta. Passepartout-ul de carton se preteaza la lucrari pe hartie, carton ( grafica, pastel, acuarela), fotografie, goblen.


Magazin online Obiecte pentru decorat Hartie- Carton Presat Rame. Germania ulei pe carton,rama foarte frumoasa, patinata. Tablou vechi semnat,pictura pe carton cu rama protejat de sticla.