miercuri, 24 august 2011

Caracteristici transformator cuptor microunde

Aug 2015modificare transformator cuptor cu microunde. ElectrocasnicepostăriOct 2014transformator cuptor cu microunde - Sectiunea. E de pe transformator, mai exact unul din.

Cu siguranta e transformatorul unui cuptor cu microunde, ca sa il poti . Noua mea jucarie :D :))) Fara protectie atinge 55W, dar numai pentru cateva secunde deoarece se. Am un trafo de cuptor cu microunde care se alimenteaza la 220V Hz si scoate din cate am citit pe net undeva pe la Kv.


Am un transformator , cel din poza de mai jos , unul dintr-un batran cuptor cu microunde , de pe vremea lu' Impuscatu'.

Transformator primar tip R9S5BA, alimentare 230V 50Hz pentru cuptor cu microunde ACP. Imi trebuie pentru un cuptor cu microunde adus din State si nu am gasit decat.


Transformator de la un cuptor cu microunde mare, putere 14Wati Secundarul defect, iese fum din el la funcționare. Primarul bun, verificat și cu aparatul de . Cuptor cu microunde Produse Asemanatoare cu: Transformator cuptor microunde - PRET incepand de la 10Lei. Mare atentie la transformatoare din cuptoare cu microunde.


Magazin online de piese de schimb pentru cuptor cu microunde. Cea mai variata gama de piese pentru cuptor cu . Oferte produse si servicii: transformator microunde.

Producatori, distribuitori, furnizori - Suport farfurii microunde, Cuptor cu m. Utilizare: cuptoare cu microunde de uz industrial şi casnic. TAVA CUPTOR MICROUNDE 4801310000WHIRLPOOL mt243.


Poza DIODA CUPTOR CU MICROUNDE HVR-1X-32B mica. Acest lucru nu schimba caracteristicile lor de baza. Un cuptor cu microunde costa cel putin 3roni iar doua 6roni, cu 6de .