vineri, 26 august 2011

General wash service

Reparatii masini de spalat automate la domiciliu. Comercializam piese de schimb pentru masini de spalat.


General Wash Service asigura service pentru masini de spalat automate la domiciliul clientului.

Firma se numeste General Wash Service si are sediul in str Barca nr dar acelasi nr de tel ca Automatic Wash. See more of General Wash Service by logging into Facebook. Message this Page, learn about upcoming events and more.


Am apela la firma Automatic Wash service pentru a-mi repara masina de spalat.

Află date de contact, informaţii financiare, datorii la bugete, dosare in . GENERAL WASH SERVICE SRL - CUI 323725- Toate datele firmei! Contact, adresa, activitate, cifra de afaceri, profit, prezentare firma, pozitionare pe harta.


Service profesional masini de spalat in Bucuresti. Oferim reparatii masini de spalat rufe in cel mai scurt timp, la cel mai bun pret. Firma noastra se ocupa cu reparatia masinilor de spalat automate la domiciliul clientului, reparatii masini de spalat rufe, masini de spalat vase si uscatoare de . SC GENERAL WASH SERVICE SRL Sectorul CUI 32372509.


General Wash Service Vizualizeaza locatie pe harta. Service Reparatii Masini de spalat Chitila Firmele de service sau reparatii masini de spalat, partenerii .

GENERAL WASH SERVICE SRL, Sector BUCUREŞTI. General Wash Service - Bucuresti - Liceul industrial Vulcan. Automatic Wash Service asigura service pentru masini de spalat automate la domiciliul clientului. General Wash Service Srl - detalii despre companie: CUI, J, nr.


Eu am patit ceva de genul cu o masina de spalat,dar eu am sunat la firma Automatic Wash Service.