marți, 9 august 2011

Paduchi de gaina

Paduchii intalniti la speciile cunoscute de pasari de curte sau de colivie sunt. Stie cineva daca se poate,scapa de paduchi de gaina cu hidroxid de sodiu diluat . Se folosesc produse antipararazitare externe care pentru pasari sunt de .

Paduchii de gaina nu stau pe om, dar ei pot sa se inmulteasca asa de mult pe o gaina incat sa o omoare. Am avut anul trecut niste gaini dar nu am intrat in iarna cu ele.


M-am apucat sa le pregatesc cotetul, si surpriza: plin de paduchi.

Vreau sa achizitionez pui de carne, dar padocul in care au stat gainile este plin de paduchi, cu toate ca am incercat cu tot felul de insecticide sa scap de ei. După modul de hrănire, păduchii sunt hematofagi sau malofagi.

Jim Sears demonstrează cum să verificaţi şi trata păduchi. Argas reflexus ), a insectelor artropode: păduchii hematofagi (Naematopinus, Linognathus, Solenopotes), păduchii malofagi (Damalinia sau Bovicola), purici, . Sectiunea de medicamente antiparazitare pentru pasari: gaini, curcani, prepelite, rate, gaste, perusi, canari, nimfe, etc. Cea mai buna hrana pentru gaini este formata din amestecuri de materii.


Gainile pot fi afectate de insecte precum paduchi, purici si plosnite . Daca ai visat paraziti, subconstientul incearca sa iti spune ceva important. Pediculoza - infestatia cu paduchi - Pediculoza este data de insecte mici (paduchi popular) care traiesc la nivelul pielii si se hranesc cu sange. Bolile care apar la păsări (găini, curci, bibilici, prepeliţe, palmipede, porumbei) mai. Păduchii malofagi sunt paraziţi care neliniştesc păsările.


Acasa in cotineața de gaini au aparut paduchi , am fost la fitofarmacie si am cerut cel mai tare insecticid , mi s-a dat DECIS si MOSPILAN.