miercuri, 31 august 2011

Aspirator curatat urechi

Nu ajunge sa fie aspirata urechea doar o data intr-o otita externa ci de. Ceara din ureche reprezinta secretia glandelor ceruminoase, care se gasesc in canalul urechii.


Aseara, mi-a intrat, din nou, apa in ureche, si acum nu mai aud deloc cu ea.

Dl Doctor va rog incurajatima cu ceva, azi m-am aspirat din nou imi . Aparat pentru curatat apa si ceara din urechi Wax VacWax Vac este un dispozitiv. Nu mai pot de durere de ureche ma daore , e infundata , imi vajaie de inebunesc si de.


Aparatul Wax Vac, este un dispozitiv de curat ceara sau lichidul acumulat in ureche.

Atunci cand este introdus , acesta aspira usor excesul de ceara sau lichid. Cerumenul sau depozitele de ceara din urechi pot produce o obstructie la nivelul acestui organ, fapt care ingreuneaza spalarea naturala a urechii.


Spune la revedere betisoarelor de curatat in urechi pentru totdeauna! Aspirare bland atragand particulele de murda. Cu ajutorul acestui aparat veti avea urechi curate, fara riscurile la care va expuneti.


Cu totii dorim sa ne pastram igena urechilor noastre si pentru asta am dori sa apelam. Acest aparat are ca scop aspirarea blanda a tuturor particulelor de praf, .