luni, 27 iulie 2009

Vopsea textile dm

Cumpara Bec LED 12V EGLO MR1 forma spot 5W, 250ore, lumina calda online de la eMAG la pret avantajos. PLC (bec NEOLUX (Osram) bec LED CLASSIC A11.

Bec Spot LED E4W, 60xSMD352 12V, consum minim. Becuri spot cu leduri putere 3w pentru sisteme solare. Bec led dulie mr1 putere de 4w, tensiune de lucru de 12v.

LE benzi LE tuburi LE spoturi LED - Bec Spot LED Cob 7W, MR1 12V, lumină albă caldă- Becuri-cu-led - gu5. Specificatii tehnice: Culoare: Rece 5500-6500; Cald 2700-35Tensiune: AC220V Putere: W Luminozitate: 3lm Bec LED pentru spoturi cu powerled si . Up-date: am început să oferim în magazin vopsea pentru textile,.


Simplicol – care se găsesc la DM si le-am văzut . Intamplator am gasit la dm vopsea textila pentru masina de spalat (initial planuiam sa o iau de pe ). Am folosit Simplicol Textil-Echtfarbe in . Vopsea, culori, pentru textile: matase, bumbac, in si alte produse textile. Cumpara culori textile de cea mai buna calitate la preturi fara concurenta.


Va oferim un sortiment variat de culori si vopsea textile pentru matase, in, bumbac, . Fără riscuri pentru mașina de spălat și materialul textil. Am mai vazut in kaufland un tip de vopsea pt textile. In DM exista vopsea simplicol, cu care poti vopsi fibre naturale in masina de spalat.


Vopseaua columbus poate fi folosită şi pentru vopsirea firelor de tricotat din lână.