luni, 27 iulie 2009

Montarea plitei si a cuptorului

Am cumparat un cuptor electric si o plita pe gaz. Am dorit initial sa le pun separat dar ulterior am asezat plita peste cuptor.

Firma instalatii gazeFirma autorizata pentru montarea sau instalarea unui aragaz, plita sau cuptor gaz in Bucuresti si. Firma autorizata ce monteaza sau instaleaza aragaz, plita sau cuptor in Bucuresti si Ilfov. Montarea plitei la cuptor sau la panoul de control.


Clemele si saiba de etansare sunt incluse . Curăţarea şi întreţinerea plitei cu sticlă ceramică. Cuptorul este fabricat conform standardelor de siguranţă relevante. Spre deosebire de un aragaz clasic racordat la instalatia de gaze intr-un singur punct ce distribuie gazele atat spre plita cat si spre cuptor, . Produsele le-am achizitionat deja,plita va fi electrica ca si cuptorul.


Daca aveti aragaze cu senzori de detectie flacara trebuie montat si un regulator de gaz. De montaj se ocupa profesionistii, ceri corp de cuptor si sunt pe.


Plita sa nu fie din inox lucios pt ca se zgârie si cu buretele de vase iar . Pregatim si plita, vom monta cotul plitei, etansarea imbinarii se face cu o saiba.

Plita incorporabila pe gaz este similara, ca si functionalitate, cu cea a. Am avut de instalat o plita vitroceramica, si un cuptor electric. Am cumparat o masina de spalat si am cautat pe internet un instalator sa o monteze. In concluzie, trecerea de la vechiul aragaz la un pachet incorporabil, plita si cuptor , este una justificata atat din punct de vedere al aspectului . O bucatarie nu este completa fara un aragaz sau plita si cuptor.


Montare sau instalare argaz-plita-cuptor. Cronometrul va ramane activ pana cand prepararea va lua sfarsit. Această tăbliță, care este vizibilă atunci când se deschide uşa cuptorului, conţine.


Dacă va fi instalat împreună cu o plită pe gaz, consultaţi instrucţiunile furnizate împreună cu plita.