joi, 9 iulie 2009

Racitor vinuri candy

Magazine şi preţuri - Racitoare vinuri Candy CCV 1de la 68RON! CCV150) Producator: Candy Model: CCV 1Caracteristici Capacitate: 1litri . Racitor vinuri Candy magazine, preturi, oferte.

Comparati preturile magazinelor online la Racitoare vinuri Candy gasiti cel mai mic pret, si cumparati cel mai . Racitor de vinuri CANDY CCV 14GL, 2l, B, sticle, negru Depozitare vin CCV 14GL Specificatii tehnice Caracteristici principale Capacitatea in sticle . Platesti numai dupa deschiderea coletului. Cautare: “Racitor vinuri Candy CCV200GL” pe eMAG.

Racitor de vinuri CANDY CCVA 2GL, 122l, A, sticle, negru. Racitor de vinuri CANDY CCV150EU, 115l, negru. Vitrina de vinuri Candy CCV 1EU, zona, 1l, sticle, Clasa B, cm,. Racitor de vinuri Candy CCV 14GL, Clasa B, Volum 2L, sticle 0. Candy Vitrina frigorifica pentru vinuri CCV 1EU.


Racitoarele de vinuri Candy sunt aparatele ideale pentru pastrarea la rece a sticlelor, datorita sistemului de ajustare a temperaturii si a usii duble din sticla. Racitoare de vin cu zone de racire, vitrine frigorifice Caso pentru vin alb si rosu temperatura reglabila, Hyundai, Hoover, Candy, racitoare de vin verticale.


Racitor Vinuri Candy CCV150EU 1Litri de sticle Negru CCV150EU - pret promotie, rate si detalii.

Cumpara Racitor vinuri Candy CCV 2GL, 1l, sticle de la Neomax. Racitor de vinuri, Capacitate sticle: 3 Maner cromat, rafturi pentru sticle, din lemn, Compartiment intern din inox, Usa sticla straturi, Iluminare interna LED . Racitor de vinuri Candy CCV150EU, capacitate neta 1L, capacitate sticle, sistem de racire static, rafturi, iluminare interioara, culoare negru.


Stim cu totii ca unele vinuri se consuma la temperatura camerei, iar altele pot fi usor. Racitor vinuri CANDY CCVA 2GLCapacitate bruta: 1l, Capacitate neta: 1l, Reglare temperatura: electronic, display, Usa geam dublu, Numar sticle: 4 . Manual de utilizare racitor vinuri Candy CCV150EU Vezi intreaga oferta de produse frigorifice.