joi, 16 mai 2013

Maci pictati pe perete

Picturi pe pereti realizate in zile pe o suprafata de 20mp la. Pictura Trei Maci, placaj panzat 30x40cm Muzica: Caraghete N. A treia zi am pictat, pe peretele opus cu această lucrare, nişte maci mari.

Am adus cu mine vasul plin cu macii din fimo, să îi arăt clientei şi am . A fost suficient sa decidem ca vrem un desen pe perete, pentru ca imediat sa-mi. Patiserie cu flori pictate pe pereţi, macii, margaretele şi spicele de grâu dând un aer romantic şi călduros.


Pictez Vise pe Pereti - Oana Anca Ursu a distribuit fotografia sa.

Ascunsa printre acesti maci gigantici, parca's Degetica . Ceas de perete decorat manual cu tehnici mixte si tehnica servetului. Pereti pictati - pictam pereti - home deco - picturi pe pereti. Servicii, afaceri, echipamente firme Servicii diverse. Dacă vă place ce face – visul oricărui copil mic: să picteze pereții ;)). Cred ca macul este cea mai ceruta floare si automat cea mai des intalnita printre lucrarile mele. Home Deco trei panouri de perete de arta 431632016.


Pereţii din camerele copiilor sunt cel mai des pictaţi. Personajele preferate din filme de desene animate, compoziţii cu mesaje educative ca litere, cifre şi note . Home ; Decoratiuni ; Decoratiuni pereti interiori ; Tablouri. Tablou 40Xcm 2CTF-0314 pictat manual.


Vrei sa iti pui tablouri pe peretii camerelor dar nu ai bani pentru adevarate capodopere de arta? Noi iti aratam cum poti crea tablouri ca un . Cum putem picta o casa cu pereti;efecte si alte detalii .