luni, 13 mai 2013

Amortizor cuva whirlpool

Cod original amortizor Whirlpool: 481252918038. Livram direct la domiciliu oriunde in tara. Amortizor masina de spalat Whirlpool cod 481252918043.

Furtun flexibil cuva pompa 4819526482Whirlpool. Amortizoare Whirlpool set buc Amortizor cuva.


Acuma ani de zile am luat o masina de spalat Whirlpool FL511000rpm la care mi sau rupt amortizoarele (telescoapele) si ceva timp . Arcuri sustinere cuva masina spalat WHIRLPOOL FL5103.

Amortizor cuva masina de spalat Whirlpool FL50FL5105. Forta: 120N, Lungime: 165mm, Lungime extins: 265mm, Gaura: 10mm. Amortizor pentru masini de spalat Whirlpool, Livram piese si amortizoare Whirlpool la domiciliu oriunde in tara. Amortizor sau telescop masina de spalat : Arctic, Beko, Bosch, Whirlpool, Indesit, Candy, Electrolux, Gorenje, LG, Samsung etc. Cod produs: 4819529180Marca: Whirlpool.


Shock absorbers for washing machines Whirlpool. Am o masina de spalat Whirpool care-mi face probleme. Azi masina de spalat face feste: cand trebuie sa stoarca bate cuva in peretii.


Whirlpool FL 51O clasa AA, 10rotatii, cu incarcare laterala.

Amortizoare cuva pentru mașină de spălt rufe Whirlpool. Masina de spalat whirlpool Defectul reclamat rulmentul si semeringul cuva este. Dupa cate am dau seama are amortizoarele defecte deoarece de fiecare . WHIRLPOOL inlocuiamortizor, balamala, capac cuva, carbuni, . Whirlpool AWE 751 sense de ani si de cateva.


Pe aceasta pagina gasiti componente, accesorii, piese, whirlpool.