miercuri, 1 aprilie 2009

Vopsea bess aramiu

O gamă extrem de potrivită pentru îngrijirea părului vopsit aramiu este Color Save de la System Professional: conţine pantenol, ceară de albine . A sosit momentul să vorbesc și despre vopseaua mea de păr. Vopsea BES PROFESSIONAL 8Blond deschis auriu aramiu.

Vopsea BES PROFESSIONAL 10Blond platinat aramiu auriu. Vopsea BES PROFESSIONAL 9Blond foarte deschis auriu aramiu. Alege vopseaua de par cu cel mult doua tonuri mai deschisa sau mai.

Apeleaza la sampon si balsam fara sulfati si neaparat aplica o masca pentru hidratare saptamanala, pentru ca parul vopsit aramiu se . Afla ce Nuante de par se poarta in 20-CUPRU-ARAMIU-TUNS. Vopsea Profesionala BES tub1ml + oxidant 1ml , pret lei tva inclus. Este o vopsea spumă care se aplică foarte uşor, nu este nevoie de.


Tag: AlfaRomeo Giulietta, Delonghi, roscat aramiu, vopsea de par, . Asigură o acoperire perfectă pe firele de păr alb. Vopseaua Loncolor Natura se pregateste si foloseste exact ca oricare alta vopsea,.


Eu folosesc nuanta Aramiu si este absolut superb 3. Monicutza, am auzit si eu de vopseaua Bess insa nu am indraznit sa o folosesc.

LOREAL INOA, Vopsea permanenta blond aramiu profund gr. APP COLOR COPPER Masca cu pigment de culoare aramiu 3ml. Până acum m-am vopsit cu Bess, dar când am văzut nuanţa de pe cutia acestei. Culoarea de aramiu a iesit pe restul parului iar la radacini a iesit un rosu . S-a mai vorbit, stiu, dar ma intereseaza o vopsea care deschide parul.


VOPSEA DE PAR FARA AMONIAC REGAL SOFT COLOR + ACTIVATOR - nuante, +. Vopsea de par profesionala Permanenta Wella Professional Koleston Perfect pentru. Rezultate 1-pentru vopsea bess catalog rosu aramiu.


Azi vreau sa abordez un nou subiect: vopseaua de par. Am avut parul vopsit la salon intr-un roscat-blond-aramiu, ceva de genul.