vineri, 17 aprilie 2009

Pila electronica scholl pareri

Am primit de la BuzzStore pila pentru călcâie Scholl Velvet Smooth pentru. Pachetul conţine pila electronică + capul cu cristale de diamant, . Cu placere, e bine sa ai cat mai multe pareri si informatii ca sa poti sa faci alegerea buna.

Iata ca au trecut trei saptamani de cand am inceput sa testez pila electronica cu cristale de diamant, de la Scholl. Pila electronică Scholl Velvet Smooth, cu cristale de diamant.


Părerea mea este că unele lucruri ar trebui să rămână în spatele uşilor închise . Pila electronică Scholl este un dispozitiv ideal pentru cei care nu au timp.

După cum am scris intr-un articol anterior,revin cu primele păreri despre pila electronică Scholl cu cristale de diamant Scholl Velvet Smooth. Scholl pilă electrica cu cristale de diamant-pareri.


Scholl Velvet Smooth este o pila electronica ce indeparteaza pielea ingrosata a talpilor in cateva minute, lasandu-va talpile ingrijite si catifelate, . Review Scholl Velvet Smooth pila electronica cu diamante. Fetelor, în urmă cu câteva săptămâni am primit spre testare pila electronică Scholl cu cristale de diamant prin intermediul unei campanii .