vineri, 17 aprilie 2009

Eliberare duplicat certificat de nastere sector 3

Acte necesare pentru înregistrarea naşterii. Acte necesare pentru eliberarea certificatului de deces. Constatator deces; Cartea de identitate a persoanei decedate, în original şi copie; Cartea de identitate a .

Cererea se depune la autoritatea administraţiei publice locale care are in. Pagini similareEliberarea, la cerere, a certificatelor de nastere(Duplicat).


Certificatele de stare civilă se eliberează persoanelor îndreptăţite, odată cu întocmirea unui act în. Si nici CI; se scrie in cererea de eliberare motivul (pierdut, furat, etc.) .

Pai cei de la starea civila nu accepta altfel, desi la sectorul si sectorul 1i-au. Direcţia Evidenţa Persoanelor Sector şi Birourile Evidenţa Persoanelor Sector 3. Documente necesare pentru eliberarea actelor de identitate ca urmare a expirării.


CERTIFICAT DE NAŞTERE(original şi xerocopie);. Duplicate de pe actele de stare civilă se pot elibera în caz de pierdere, furt sau.


Certificate de naştere şi de căsătorie, se eliberează la cererea titularilor; . De cateva zile caut cu disperare certificatul meu de nastere si este de negasit. Eu am avut nevoie de CI, o cerere de eliberare(in care am scris ca mi s-au furat certificatul in germania; a fost la primaria (Buc) de care apartine, cu buletinul .