vineri, 1 iunie 2012

Pui la rotisor cu cartofi

De cate ori imi vine ideea, sa pregatesc ceva la rotisor, imi aduc aminte, cu vadita iritare, de pacaleala trasa mie, de constructorul aragazului . Iata o reteta foarte gustoasa si consistenta – pui la rotisor (numai sa aveti rotisor la cuptor). Ingrediente – 1pui – cartofi – rosii – o ceapa – o capatana de .

Reteta Pui la rotisor cu cartofi noi din categoria Mancaruri cu carne. Se pune puiul în rotisor, se fixează bine şi se mai unge cu puţin ulei, ca să se formeze o. Menciuni Puiul la rotisor se serveste cald cu cartofi.


Pui la cuptor cu cartofi si maioneza de usturoi.

Am la aragaz si rotisor dar sotul meu nu era. Rețetă Felul principal : Pui la rotisor cu cartofi chips de Pelagie. Pui la rotisor Rețetă Pui la rotisor Pui la rotisor Rețetă Curcan la rotisor Curcan la rotisor Rețetă Pui la rotisor cu cartofi chips Pui la rotisor cu cartofi chips . Azi am facut pranz de duminica pui rotisat cu cartofi si salata de cruditati, un pranz usor de . Puiul din poza de mai jos (din prima tura de pui la rotisor) va fost deja ''ciupit'', pana.


Ciorba de cartofi cu afumatura si tarhon (printre altele). Pui intreg la cuptor cu cartofi si rozmarin preparare. Zilnic se învârt pe rotisor mii de tone de carne sub formă de pui,.


Dragii mei, nu-i asa ca uneori chiar nu mai stim ce sa mai gatim?

Noi l-am devorat cu salata de varza, dar ar fi mers si niste cartofi langa :D. Un pui la rotisor poate fi acel buuun, mai ales daca este pregatit de.