miercuri, 20 iunie 2012

Abajur din sfoara

V-am promis vineri că o să revin cu un tutorial super drăguț, ei iată-mă ! Probabil ați tot văzut pe net poze cu aceste . Puneti aracet intr-o tavita si inmuiati in el firele cu care doriti sa lucrati.

Umflati un balon si incepeti sa infasurati firele . FOTO Cum să faci lămpi şi abajururi din obiecte reciclate. După ce ne-am uitat peste proiectele astea de . Iti propunem cateva idei cu decoratiuni din sfoara pe care le poti face la tine acasa, dar,.

Si lampile pot avea un abajur nou, realizat din sfoara. Acasa Abajururi personalizate pentru lampi de masa sau veioze speciale. Pasi pentru realizarea unui abajur din sfoara. Pentru abajur, am folosit sfoara de sac si aracet.


In plus, un bol, de marimea si forma pe care voiam sa o aiba abajurul si film alimentar. De exemplu puteti realiza abajururi din sfoara, hartie creponata, vata sau lemn, fara sa aveti nevoie de nimic altceva decat de imaginatie si un . Buna TPU Mi'am facut un abajur din sfoara cu aracet pe un balon si cand am spart balonul.


Am o veioza in dormitor al carei abajur s-a deformt din cauza caldurii. Legati-le cu sfoara sau fire de rafie si puneti-le la uscat cel putin o luna .

Cum sa faci un abajur din sisal cu sfoară Dacă sunteţi în căutarea pentru lămpi frumoase şi sugestii abajururi nuanţă frumoasă sisal. Vand abajur din sfoara, foarte rezistent, dimensiune aproximativ cm. Se pot realiza la cerere culoarea identica a . De ceva vreme de câte ori mă duc prin Kaufland şi trec pe la rechizite mă uit la sfoară şi de fiecare dată mă abţin să nu cumpăr.


Lustra rustica handmade tip pendul cu abajur sfera din sfoara. Lustra rustica handmade tip pendul cu abajur sfera din sfoara Pentru cea cu un abajur pretul este de lei.


Nu ai nevoie de nimic mai mult decât de un ghem mare de sfoară, un borcan cu aracet de lemn, o pensulă, un balon şi culori acrilice în cazul în . Montarea duliei se poate face printr-o gaura perforata in partea superioara a abajurului. Cel mai bun bec, care sa dea si lumina puternica, dar .