miercuri, 1 iunie 2011

Ceaun tuci prima folosire

Pregatirea ceaunului de fonta pentru prima folosire. Pentru a cali ceaunul, acesta trebuie incins in prealabil, iar apoi, avand grija sa nu te frigi, .

Daca acel ceaun care zice George ca este de fonta totusi rugineste, poate nu are . Vrei sa-ti cumperi un ceaun insa nu stii cum sa-l intretii? Ai achizitionat un astfel de vas si nu stii cum sa il pregatesti pentru prima folosire?


Ceaunul(tuci)=cum sa il intretinem ca sa ne putem bucura cat mai mult timp.

Inainte de prima utilizare,spalati vasul in apa fierbinte cu detergent de vase. Nu gasesc ceaun bunpostăriNov 2010CURATARE TIGAI PE PERETII EXTERIORIpostăriDec 2005Mai multe rezultate de la forum. Utile – Ceaune de fonta - magazin online specializat in produse din.


Multi clienti isi cumpara ceaune de fonta doar ca au auzit ca sunt bune pentru. Ok ; am comandat , s-a livrat dar …ce facem cu ceaunul de fonta inante de prima utilizare ? Cam asta e tot , ceaunul e gata de folosire ! Am si eu un ceaun de fonta de mai bine de an de zile.


La prima utilizare a ceaunului este recomandata prepararea mancarurilor bogate in grasimi. Folosirea pentru prima data a ceaunului de fonta aluminiu la focceaunuceaunceaunel.

Ceaunul pentru prima data se fierbe fara mancare facanduise astfel. Ceaunul este un vas de tuci, de forma emisferica, ce are, de obicei, doua toarte unite.


Inainte de prima utilizare, ceaunul ar trebuie calit. Am cumparat si eu un ceaun din fonta (tuci) emailat si sunt foarte .