marți, 21 iunie 2011

Aragaz zanussi grade cuptor

Pentru a putea prepara o reteta ce necesita coacere trebuie sa respectam si indicatiile cu privire la temperatura cuptorului. Buton de selectare pentru func܊iile cuptorului.


Aragaz - UrgentpostăriIun 2014Problema Aragaz Electrolux gaz+electric fara cablu.

Apr 2013Aragaz care nu mai tine focul aprinspostăriApr 2011cuptor electricpostărifeb. Cuptor - Recomandări ajutătoare _ _ _ _ 12.


Manual de utilizare aragaz Zanussi ZCG559GW Vezi intreaga oferta de. Zanussi si ,ori de cate ori coc ceva la cuptor ,imi fac o mie de .

La aragazul meu gradatiile pentru cuptor sunt numerotate : 3-8. Intrebarea mea este: carei gradatii ii corespunde 1grade C, 2C etc.


As dori sa-mi da-ti un sfat in legatura cu cuptorul de la aragaz. Am un aragaz Zanussi iar cuptorul are exprimarea temperaturii in cifre de la la ori toate retetele cer temperatura in grade (ex: 2grade C) iar eu nu stiu ce . Pe uşa cuptor deschisă: - nu puneţi greutăţi - nu lăsaţi copiii să se urce sau să se aşeze pe ea.


Pentru protejarea butoanelor în timpul uti- lizării grătarului. Sub cuptor se află compartimentul de depo- zitare.