luni, 4 mai 2009

Eroare frigider beko

Detin un frigider Beko model DEN 4MWD si cateodata pe afisaj imi apare o eroare Einsotit de avertizare pentru temperaturi ridicate. Depanari casniceSept 2016Frigider beko - Depanari casniceApr 2016Depanari casniceApr 2014schema combina BEKO DEN477WD - Depanari casnicefeb.


Defectiune frigider Beko - Forumul Softpediaforum.

Defectiune frigider Beko - Buna seara am o problema cu frigiderul Beko. Sept 2012Probleme cu combina frigorifica BekopostăriDec 2011Combina frigorifica Beko BK3862WDpostăriOct 2008BEKOpostăriOct 2008Mai multe rezultate de la forum.


Ce poate insemna aparitia pe display-ul unui frigider Beko no frost a. Am reparat citeva frigidere care functioneaza,dar unele imi dau mari.

Acest indicator se aprinde dacă temperatura este mare sau dacă . Identificare pierdere freon pe conducta din peretele frigiderului (vaporizator) la combina frigorifica Beko. Temperatura dorit\ `n compartimentul frigider se.


Mesajele de eroare de tipul (E0;E3etc) care apar pe . MODUL DE COMANDA SI CONTROL FRIGIDER ARCELIK (BEKO, ARCTIC) - CLICK AICI. Reparatii frigidere Beko la domiciliul clientului, service frigidere, inlocuire. Display-ul afiseaza un cod de eroare sau clipeste intermitent ? Beko iti pune la dispozitie o gama diversificata de frigidere side-by-side.


Intra pe site si afla mai multe informatii despre produsele noastre.

De cateva zile observ ca frigiderul meu nu mai raceste. Ca a dat o eroare in timp ce postam… Multumesc. El va aprecia daca e pus intr-un loc aerisit, racoros sau daca nu e posibil departat putin mai mult de la perete.


Am un frigider cu o singura usa cu congelatorul sus, l-am intepat cu cutitul. Congelatorul nu mai raceste suficient (cred), se aprinde becul rosu si imi apare eroare A1.


Am o combina-frigider Beko 38Wcu doua compresoare, partea de . Beko Frigider - Download as PDF File (.pdf), Text File (.txt) or read online. Beko E(Beko , LG , Hyundai , Saba , Telefunken) - Z50-1Schema.