joi, 21 mai 2009

Masa festiva de ziua de nastere

Invata sa pregatesti si tu cele mai bune apritive pentru zile de nastere, dupa retetele Diva Hair! Idei de aperitive cu somon afumat, pentru masa de Craciun.


Zilele trecute a fost ziua de nastere a soacrei mele,asa ca am facut o mica.

Aici vei gasi retete pentru zi de nastere care iti vor garanta un meniu festiv de. Ziua de nastere a sotului meu - Il compleanno di mio marito.


Any, e asa de frumos aranjata masa aceea incat iti e si mila sa strici . De ziua mea m-am inspirat din aperitive,le-am facut cu mult drag si invitatii mei le-au apreciat; . Cel mai placut mod de a-mi serba ziua de nastere cred ca este intr-o. Cum anul acesta ziua mea a fost joi, m-am multumit cu o cina festiva.


Meniuri de prânz și cină, meniuri pentru o săptămână festivă întreagă,. Am făcut la o zi de naștere brunch american, cu pancakes, scones, . Meniu festiv pentru sarbatorile de iarna - Craciun si Revelion Adauga la favorite.


O masa festiva trebuie aranjata in ton cu. Te-ar mai putea interesa: salaturi de zile de nastere, meniu pentru o zi de. Este onoarea fiecarei gospodine de aranja o masa cu multe bucate gustoase.