miercuri, 20 mai 2009

Aluat pentru saratele cu presa

Adaugati treptat faina si framantati un aluat (nu foarte tare). Incingeti presa pentru saratele si coaceti saratelele pe ran cate 2-minute pe . Reteta Saratele la presa din categoria Aperitive.

Se amesteca bine toate ingredientele si se adauga apa pana cand obtinem un aluat neted . Reteta Saratele cu branza din categoria Aluaturi si Foietaje. Am la vanzare presa de saratele, nuci sau fagure, Va astept cu drag!


Pregatim aluatul ptr saratele: Punem faina intr-un vas, sarea, branza sarata, drojdia dizolvata in lg lapte si untul.

Drojdia se dizolva cu pitina apa calduta si se pune peste aluat. Se adauga apoi treptat smantana si faina si . Am amestecat toate ingredientele, pana am obtinut un aluat elastic, care s-a odihnit jumatate de ora la frigider. Apoi, am intins o foaie de aluat, am taiat-o in . Saratele cu presa 1kg faina; 20kg margarina sau unt; 20kg cas.


Posts about saratele la presa written by Lia Prv. Eu am luat o parte din aluat si am mai framantat-o cu chimenul si am facut astfel doua tipuri . Se framanta usor pana se obtine un aluat elastic si putin lipicios, din.


Bilutele se pun, pe rand in aparatul de waffe sau in presa pentru aragaz.

La început, aluatul arăta așa și am frământat până ce a ajuns așa:Am făcut biluțe și le-am copt . De foarte multi ani mi-am dorit o presa pt saratele si acum vreun an am. Se face un aluat din : 8g faina, un pachet de margarina apoi se . Se unge presa cu grasime pentru a nu se lipi. Se fac bilute nu prea mari si se introduc in presa. Dap, asa am auzit si eu, pe vremea cand cautam presa de saratele.


Reteta din aluat mai tare merge mai repede,cea din aluatul subtire . La început, aluatul arăta așa și am frământat până ce a ajuns așa:. Sărățele cu brânză și chimen, făcute cu presa. PRESA VECHE SARATELE, FORMA VECHE DE SARATELE, MATRITA pentru aluat saratele VINTAGE, ORIGINALA - 2Lei, Casa, Accesorii bucatarie.


Modelezi mici sfere de aluat, de mărimea unornuci mafi. Le aşezi pe presa de fontă pe care, în prealabil, ai încălzit-o pe flacără.