vineri, 29 martie 2013

La cati km se schimba filtrul de motorina la ford focus

La cati km se schimba filtru de motorina,la ford mondeo tdci? Intrebare pt cunoscatori va rog daca se poate:Am un focus 6tdci luat. Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului.

Iul 2013Revizie alfa romeo 1diesel, 200 149. Filtru de aer si polenpostăriMai 2008Jurnal de bord Dacia Logan TaxipostăriMar 2007Mai multe rezultate de la forum. Credeți că trebuie schimbat filtrul de motorină la un autoturism care, în ani, a făcut 17.


Location: Bacau; Masina: Ford Focus Mk2.

T-ul ca e mai mare si motorina se vedea curata, deci pare ok. TDCi 2005postăriAug 2008Mai multe rezultate de la forum. Distributia, inclusiv cureaua, se schimba la noi in tara , la 60. Am schimbat filtrul de benzila la revizia de la 67. KM in primavara si nu am schimbat si filtrul de benzina. Informatii despre revizie Ford Focus 900kfiltre, ulei, placute frana, verificari, ambreiaj, distributie, bujii, etc.


Nu am schimbat inca placutele de frana deoarece “inca mai merg”, . Indiferent de cat de bun este un motor, filtrul de aer tot se va imbacsi. Cand trebuie schimbat in realitate uleiul de motor?

Eu personal imi fac revizia la fiecare 10. Se vede ca esti entuziast auto si mai ai si Ford Focus pe deasupra, la fel ca si mine.


Imi poate spune cineva la cat timp sau km trebuie schimbat filtrul de.