joi, 14 martie 2013

Acte necesare mansardare pod

Totul tine de geometria si conformarea viitoarei mansarde. Actele necesare pentru obţinerea unui Certificat de Urbanism în vederea.


Buna ziua, am o casa la care vreau sa fac extindere si mansardare.

Sinteză legislativă: Cele mai importante acte normative publicate în perioada 7-noiembrie 2016. Subiect: Obtinere autorizatie constructie mansarda bloc. Este necesar sa obtineti acordul a 1 din proprietarii blocului.


Este voie sa se schimbe destinatia acoperisului in.

Oct 2010Este necesar acordul vecinilor pentru constructia unei. Apr 2010Mansardare podul unei case Pagina postăriIul 2008Autorizatie constructie - amenajare mansarda in pod. Va rog sa-mi spuneti si mie daca pentru amenajare pod , mansarda. Pagini similareACTE NECESARE CONSTRUCTIE MANSARDA,ETAPE CONSTRUCTIE CASA,DORMITOR MANSARDA,ETAPELE CONSTRUCTIEI UNEI CASE,CASE CU . Casa a fost renovata recent, proprietarul a transformat podul acesteia.


Ce acte sunt necesare pentru a intra in legalitate si care ar fi pretul lor? Actele sunt pe numele fratilor mei si al meu. Exista o lege care face diferenta intre mansarda si pod mansardabil?

Am facut un plan pentru mansardarea unei case vechi. Uneori poate sa fie necesara inclusiv o consolidare a fundatiei.