vineri, 22 aprilie 2016

Vopsea de par garnier ciocolata

Ciocolata amaruie la eMAG, pret avantajos. Visam de mult timp la un ciocolatiu, nu mi-a iesit exact asa cum voiam, insa merge. In ultima vreme am auzit ca vopseaua Garnier ar fi printre putinele .

Descopera cum sa alegi nuanta potrivita de par ciocolatiu, in functie de tenul pe care-l ai. Vezi ce vedete si-au vopsit parul in nuanta ciocolatei.


Deoarece părul este protejat și hrănit în profunzime, culoarea este mai bogată, mai. Negru O culoare bogată, fără păr degradat.

Vopseaua de par Garnier Color Naturals este o crema coloranta permanenta, imbogatita cu uleiuri (masline, avocado si karite) care confera parului o culoare . Este prima vopsea permanenta pe baza de ulei, care a exclus amoniacul din .

Beneficii: Garnier a creat un produs unic puternic impotriva uscarii cu actiune pana la saptamani pentru o . Garnier Color Naturals: culori intense, fara par degradat Imbogatita cu uleiuri. LOREAL PARIS CASTING CREME GLOSS VOPSEA 3CIOCOLATA . Dacă vă amintiți, acum puțin timp am scris despre vopseaua de păr Palette Deluxe, pe care am folosit-o pentru a-mi deschide nuanța de . Ciocolata amaruie pf_1082Garnier la cel. Plus povestea mea cu vopseaua de la Garnier.


V-ați vopsit vreodată părul doar pentru că v-a plăcut culoarea altcuiva? Oscilez intre saten deschis si saten ciocolata. Vopsea de par Garnier Color pentru un par stralucitor.


Ciocolata cu Lapte pf_1082Garnier la oktal. Vopsele incercate, rezultate si produse bune pentru intretinerea parului. SAM_37SAM_37Recipiente si flacoane din cutia de vopsea Garnier.