miercuri, 20 aprilie 2016

Patut bebe ikea forum

Saltea pat copii anipostăriNov 2012Ce parere aveti despre mobila Ikea pt copii - pag postăriApr 2009a dormit careva pe canapea extensibila? Nov 2007Paturi supraetajate pt copiipostăriIan 2004Mai multe rezultate de la forum.


Despre patutul de lemn nu stiu ce sa zic, dar am vazut ca e mai.

Erau multe modele tare dragute la Ikea si la majoritatea se putea da la o . Eu tocmai ce mi-am luat un patut de lemn de la IKEA. Arata grozav si are un pret chiar mai mic decat cele pliabile - 249RON. Am cumparat un patut alb frumos si ieftin de la ikea, era cam un sfert din .

Pentru ca tu să te bucuri de îmbrăţişări. Casa ar trebui să te ajute să te bucuri la maximum de toate momentele speciale alături de bebeluşul tău. Le-am luat si noi copiilor mobila de la Ikea. Mamut si altele de depozitare, pat Divan, etc.


Mobilier MAMMUT pentru camera copii - Anunturi. Aug 2012Lenjeria de pat - Design interior partea a 2-apostăriAug 2009Patutul copilului - Accesorii copii pentru somnpostăriAug 2008Transpiratie nocturna - Ingrijire - Copii - 2-ani partea.


FORUM › Discutii diverse › Intrebarea curenta ID: 55594. Eu am cumparat totul de la Ikea,adica patut,mobila,masa de schimbat si sunt foarte multumita si. Mămici bebele meu nu mai vrea deloc să meargă în picioare când îl țin de mână se .

Apr 2014Ce saltea ati cumparat pentru patutul lui bebe? Iul 2013Mamici din Bucuresti care ati cumparat deja mobilier pt bebe, DE. Ikea s-a facut aceeasi saltea cam 1lei. Dupa doi ani a trebuit sa o inlocuim pentru ca deja facea adancituri si nu e ok. Cand s-a nascut C stateam in garsoniera si patutul ei lipit de patul nostru.


Insa imi place mult modelul asta de la Ikea pentru ca se poate . Mami Online este un forum de discutii pentru mamici. Vand pat bebe, cumparat de la Ikea Viena, vad ca acum se gaseste si la noi , in .