marți, 26 aprilie 2016

De ce nu stoarce rufele whirlpool

Cand masina de spalat nu stoarce, trebuie verificat intai programul pe care este pus, sa nu fie de delicate sau sintetice,. Tags: nu face stoarcerea, nu stoarce, nu termina stoarcerea, ramane apa in cuva, rufele ies ude, se opreste la stoarcere, stoarce incontinu. Nu mai stoarce ar trebui sa insemne ca nu mai centrifugheaza rufele - adica nu le mai invarteste f.

Problema stoarcere - masina de spalat Whirlpool AWT. MASINA DE SPALAT AUTOMATA NU MAI STOARCE RUFEinteleptul-satului. MASINA DE SPALAT AUTOMATA NU MAI STOARCE RUFE. In seara asta am bagat rufele la masina iar cand s-a terminat programul si am vrut sa o opresc era .

Iun 2015Masina de spalat Whirlpool AWM8nu stoarce, nu. Executam service la masini de spalat rufe, vase si uscatoare pentru urmatoarele . In timpul functionariimasina de spalat rufe se poate opri putin timp pina ce incalzeste apa la temperatura ceruta in program. Am o masina de spalat Whirpool AWT 2284-8(incarcare pe sus!) si de ceva timp am observat ca nu mai stoarce rufele cu toate ca am selectat stoarcere si la . Buna ziua, Am o problema cu masina din titlu, nu stoarce.


Mi-a zis un prieten ca ar fi condesatorul.