miercuri, 4 februarie 2015

Palette deluxe catalog nuante

Bucură-te de NOUL Palette Deluxe Intense OIL-Care Color – Selecția de culori. Palette Deluxe UIL Ultra Intensive Lightener. Palette - Cea mai bună alegere a culorilor e a ta.

NOUA vopsea de păr Palette Permanent Natural Colors Creme îmbogățită cu uleiuri și . Schwarzkopf Palette Deluxe Vopsea de par 2Blond Aur Alb vizualizare produs. Schwarzkopf Palette Deluxe Vopsea de par 2Blond Aur Alb 15.


Asa ca la o vizita in Penny am luat o vopsea Palette Deluxe,nuanta Aramiu Deschis Distins.

Pretul a fost de vreo lei,dar am avut un Smiley si . Vopsea Palette Deluxe Șaten Ciocolatiu 7(poze înainte și după vopsire). După un timp îndelungat în care părul a fost vopsit nuanțe de . Vopsea de păr Palette Deluxe 8Brun Violet.


Plus ca de unde sa stim noi ce nuanta e aia? Vopsea de par Palette Deluxe 8Aubergine, 1ml la eMAG, pret avantajos. Eu deja am nuanta 9- Negru Albastrui - pregatita pentru urmatoarea vopsire.


Eu ultima data m-am vopsit cu Palette Deluxe nr. Si nu doar pentru ca blondul este in tren ci pentru ca Palette Deluxe, gama de vopsea permanenta premium de la SchwarzkopfHenkel, lanseaza nuante .

Vopsea de par Palette: Blond Aur Alb - Deluxe Platinum Collection Blond Aur Alb. Cataloage cu oferte si promotii Palette disponibile in dm din Bucuresti.


Vopseaua de par Palette Deluxe 5Aramiu Intens permite obtinerea de culori intense, stralucitoare, de durata si ofera o nuanta bogata, cu reflexe moderne. Nu mai retin exact nr culorii, era o nuanta de blond auriu.


Nu au multe nuante pentru aceasta vopsea asa ca nu va fi greu sa o gasesti in catalog. Brun Violet RFE din gama PALETTE INTENSIVE COLOR CREME – nuanta Saten Inchis 80 din gama PALETTE DELUXE. Secretul unei culori de par bogate noua formula Palette Deluxe, imbogatita cu Golden Oil.


Noua formula ofera cu mai multa stralucire si de nuante seducatoare potrivite pentru stilul fiecareia.