vineri, 27 februarie 2015

Decapaj par brunet pret

In urma unei vopsiri prost facute la un salon de cartier, de la blondul meu inchis luminos am ajuns saten inchis, aproape brunet. Decapajul este un procedeu pe care îl folosesc coaforii atunci când se dorește o deschidere ușoară a părului sau estomparea unor reflexii . Cum iti deschizi parul fara sa il distrugi cu decolorat-Nuante de.

Dupa ce mi-am taiat jumatate din lungimea parului inca negru, intr-un. Insa se poate sa treci de la brunet la blond intr-un timp scurt.


Imi doream sa incerc si aceasta culoare de par, astfel incat sa ma. Inca nu am trecut la decapaj propriu-zis, astept vacanta sa-mi fac .

Parul meu natural este saten si a fost vopsit negru albastrui timp de ani. Am aplicat combinatia dintre decolorant si decapaj prin suvite. Cum decolorarea sau decapajul nu erau o opțiune din cauza firului meu. Pe mine m'a vopsit tipa imediat dupa ce mi'a facut decapajul, acum nu stiu dc e. Decoloreaza chiar si brunetul ,in prima etapa parul devenind un. Eu singura mi-am facut acasa decapaj,dar nu tot parul dintr-o data. Au trecut ani il am lung pana la talie si tot vopsit brunet.


Decapajul nu mi-a nenorocit parul asa cum auzisem in stanga si-n. Nu e mai buna ca cea de la l'oreal, dar in ce priveste raportul calitate-pret e super, .

Stiam ca fara decapaj, nu voi putea sa scap de culoarea inchisa dar . Iata ce trebuie sa stii despre decapaj si care sunt riscurile la care iti supui parul in cazul in care realizezi acest procedeu fara a te sfatui cu un . Descopera secretele decolorarii parului brunet! Stiu ca cel mai bine ar fi sa ma duc la un salon, sa fac un decapaj, dar. Si cel mai important, au niste preturi de bun simt, mai mult decat atat, sunt . SPALAT DUPA VOPSIT PAR FOARTE LUNG – RON.


Buna, pe un par vopsit brunet cam 4-ani crezi ca are efect? As dori sa stiu daca decapajul distruge parul Vreau sa-mi schimb culoarea parului,.


Decapajul este procesul de deschidere a culorii parului fara a agresa firul de par. Decolorarea practic se realizeaza cu cateva tonuri si este recomandat sa nu o .