miercuri, 11 februarie 2015

Aparat ultrasunete rozatoare forum

Salutare De o luna ne-am mutat intr-o casa noua ce e drept mai in camp. Aparat antirozatoare (soareci, sobolani)postăriIun 2011Tot despre acest aparat antisoareci minunepostăriOct 2010Aparat contra gandacilorpostăriIul 2010Aparat pt indepartat soareciipostăriIan 2007Mai multe rezultate de la forum.


Aparate cu ultrasunete impotriva rozatoarelor si dihorilor?

As vrea sa va propun un topic legat de folosirea aparatelor cu ultrasunete pentru rozatoare si dihori. Am pus aparate cu ultrasunete contra rozatoarelor si o capcana in bucatarie, dar se pare ca nu e eficient.


Casa mea - Tehnici in gospodarie - Forum. Se aude un sunet cam suparator, dar macar nu e urma de rozatoare.

Am auzit ca ar fi niste aparate cu ultrasunete care ar tine rozatoarele la. Bine ati venit pe forumul iubitorilor porcusorilor de Guineea! Aparatele cu ultrasunete antigandaci sunt eficiente doar la inceput, gandacii devin . Aparat cu ultrasunete anti-rozătoare 4m², P7816. Aparat ultrasunete anti-rozătoare; Adaptor de reţea; Manual de utilizare. Doresc sa-mi cumpar un aparat cu ultrasunete antisoareci si sobilani, dar.


Daca vreti sa va faceti crescatorie de rozatoare va recomand sa va luati aparate cu ultrasunete. Acest aparat ultrasunete impotriva soarecilor a fost conceput pentru alungarea rozatoarelor, departe de zona desemnata prin emiterea undelor .