vineri, 20 februarie 2015

Fond de ten seventeen nuante

Noul meu fond de ten este Matt Plus de la Seventeen, firma. Tipa care m-a asistat pe mine in testarea fondurilor de ten stia exact ce nuanta mi . Fond de ten lichid non-gras, în formulă avansată; Adecvat pentru toate tipurile.

Disponibil în nuanțe special concepute pentru o compatibilitate perfectă cu . Fond de ten lichid rezistent cu putere mare de acoperire și factor de protecție solară. Fond de ten lichid revolutionar pentru un efect mat definitiv.


Acoperire perfecta; Nu este uleios; Ideal pentru ten mixt-gras; Fara parabeni.

Se intinde uniform pe ten fara a-l incarca sau a lasa urme. Se indeparteaza cu demachiant pentru produse rezistente. Contine vitamina A, E si F ce hidrateaza tenul si diminueaza ridurile fine. Seventeen Fond Ten Natural Velvet Cafe Au Lait 30ml . Azi am venit cu un review la noul meu fond de ten preferat. Light Beige, din pacate s-a sters nuanta de pe . Astazi am revenit cu prima mea impresie despre un fond de ten si anume Time Plus de la Seventeen.


Prima impresie- Fond de ten Seventeen Time Plus. Fiind in cautarea fondului de ten perfect, am gasit cateva review-uri pozitive. Pentru ca sunt bronzata, nuanta care mi s-a potrivit mie se numeste . Comanda online Fond de ten Seventeen matt plus natural beige la doar 5Lei. Seventeen Time Plus Longlasting Make-Up, fond de ten lichid. Acopera perfect oferind o nuanta uniforma exceptionala!


Chiar nu socheaza printr-o nuanta diferita fata de piele, da un aspect natural. Prin liceu nu prea am folosit fond de ten, scapasem de problema cu. Urmatorul fond de ten a fost de la Seventeen. Mi-am luat de curand o pudra de la Miss sporty, gama- So matte Perfect stay, nuanta 001-Light si se potriveste cu fondul de ten care e in . In rest este un fond de ten bun, iar raportul calitate-pret este excelent,. Este un fond de ten usor dar cu o putere de acoperire buna,un finis placut.


Un fard de obraz potrivit pentru vara,intr-o nuanta naturala cu . Fond de ten lichid rezistent cu putere mare de acoperire si factor de protectie solara.