joi, 26 decembrie 2013

Solar din tevi ppr

Cum se construiește un solar din țevi de plastic. Desigur eu vreau sa pun doua randuri de folie distantate de tevi. SERA-SOLAR PE TEVI PPR fi simple fara aluminiu sau carbon caci sunt .

In cele ce urmeaza am sa va descriu pas cu pas pasii pentru crerea unui solar de metri patrati din tevi de PP-R. Denumire lucrare: Sera-solar cu laterale si arce B=2.


Un solar de legume in gradina chiar si unul mic asigura necesarul. O supafata de m x m poate fi rezolvata cu doar patru arce de solar, facute din tevi de otel cu diametrul de mm, de m latime si m .

Am inceput sa amenajez un mic solar in gradina parintilor mei. Planul initial era sa fac o structura din polipropilena(teava PP).

As vrea sa construiesc un solar la tara, cum am vazut in multe. As vrea sa construiesc un solar la tara, cum am vazut in multe gospodarii. Sera, solar si alte adaposturi - nicoretro, on , said:Da agrocon,. Sunt forte destul de mari; chiar si pe o lungime de metri risti ca teava de PPR sa se indoaie. Am elimina acele tevi metalice, dintre arcele de cerc. Deasemeni intre tevi se pune o alta teava si se leaga ca sa fie mai solid.


O fi ea ieftina dar nu consider ca se poate numi sera, nici macar un solar amarat. Panoul solar l-am facut aproximativ dupa marimile standard din comert:. La panourile solare de apa calda facute din tuburi de polipropilena apare . Intai am facut cadrul din teava de PPR apa rece pusa in forma de arcada infipta in lemnisoare si . Aceasta structura este realizata fie din lemn, din metal, beton armat sau tevi din.


Tevi si fitinguri PPR pentru instalatii sanitare si incalzire cu diametre cuprinse intre si 2mm.