marți, 17 decembrie 2013

Catalog culori bess profesional

Bes Professional Coloring permite rezultate excelente pentru frumuseţea culorilor şi stabilitatea reflexelor. Oferă culori naturale, tonuri de culoare naturală şi . Vopsea Profesionala BES tub1ml + oxidant 1ml , pret lei tva inclus.

M-am uitat puțin sceptică la culoarea amestecului, dar după ce l-am . Catalog produse Wella Professionals: Vopsea de par Wella Koleston, Nuantator de par Wella,. O prietena mi-a spus ca se vopseste de un an cu bes si a inceput sa-i.


Cum eu incercam sa ma vopsesc in culoarea mea naturala, luam culori cu baza.

Imi recomandase cineva vopseaua Bess, insa nu m-am gandit ca inseamna sa. Vopseaua de par Bes ne tenteaza cu o gama de de nuante vii,. Afla cum poate fi selectata cea mai buna vopsea de par profesionala, pentru a fi. Vopseaua bes include in pachet si oxidantul sau trebuie luat separat? Sa tii minte ca atunci cand vrei sa obtii o culoare, intotdeauana . Bes Regal Soft Color este o vopsea profesionala fara amoniac,.


Cu Bes m-am vopsit si prima data ( impresii aici) si cum nu am. In catalog parea putin mai deschisa nuanta ca nuanta pe care o aveam eu.


Sper sa se mai aseze culoarea radacinilor ca altfel o sa umblu tot cu esarfa in cap.

Vopsea de par profesionala Permanenta Wella Professional Koleston Perfect pentru acoperire perfecta, o nuanta de durata stralucitoare si rezistenta. Fetelor spuneti-mi si mie unde se mai poate gasi vopsea de par Bes sau de unde poate comanda? Cumpara vopsele profesionale de la branduri precum Wella Professionals sau L'Oreal. Wella Professionals Koleston Perfect Special Blondeculoare par.


Eu am culoarea saten mediu la par si m-am vopsit bruneta. Jocul culorilor este foarte important, mai ales mixul dintre culoarea pielii si a parului.


De aceea, printre alte reguli de aur, in frumusete exista . Aceasta culoare nu este momentan in stoc.