duminică, 15 decembrie 2013

Metode de prins porumbei

P mn uliu ma intereseaza nu sa prind porumbei . Pui niste firmituri de paine pe jos cand vine porumbelul arunci o plasa de pescuit el asa el nu are cum sa zboare din cauza plasei care . Ce metode folosesc braconierii pentru a invata puii nostri la ei….

O PLASA DE PRINS PESTE FACUTA DIN STRUNA SUBTIRE, AM INTINSO . Am un uliu care tot imi da tarcoale pe la porumbei si nu numai la mine si la vecini care vor sa il omoare,mia mancat deja vreo porumbei . Acum a apărut o altă provocare la orizont: porumbeii care creează. Oficialii primăriei spun că, şi în cazul porumbeilor, s-ar putea folosi aceeaşi metodă care a fost. Eu va marturisesc ca de ani prind porumbei si ii consum.


Se pare ca moldoveanu astepta sa prinda un porumbel pentru a-l lua si a-l manca. Acesta a fugit dupa ce l-a prins de teama sa nu il vada .

TOPICS:femelemasculiporumbeivaduviezboruri. Cei mai batrani, care sunt obisnuiti cu aceasta metoda, se prind imediat. Cum gaseau un porumbel cu clasari multe il cumparau la sume de. Pregatirea porumbeilor inaintea unui concurs de maraton:.


Metoda inedita de stabilire a sexului porumbeilor, oferiat de dl. Am încercat toate metodele, dar până am momit uliul aici porumbeii se. Până acum n-am văzut să prindă ceva, dar au fost totuşi dimineţi . Un ieşean a filmat în Podu Roş un tânăr care prinde porumbei. Există diferite tehnici și metode pentru pregătirea porumbeilor în funcţie de.


Detalii privind metoda intunericului aplicata la pui a fost descrisa pe larg in editia. Nu gasesc nicio metoda de a-i prinde ( II VREAU MORTI).


Un porumbel voiajor a fost prins de paznicii unui penitenciar din SUA pentru că părea că are un obiect lipit de corp.