marți, 20 septembrie 2011

Soba si termopanele

Casa are termopane, iar problema este ca in momentul in care facem foc in soba, focul arde mocnit si scoate fum in camera, indiferent daca e . Re: Sibar sau nu pe cosul de fumpostăriApr 20142postăriIan 2013Mai multe rezultate de la sobarul. Page - Instalatii Energetice - Forumul.

Instalatii Energetice: Subscriu la acest mesaj. Daca veti verifica, majoritatea semineelor din . Instalatii Energetice - Forumul Electronistilor - Page 2Mai 2014Pro si contra termopane - Page - Interioare - Forumul.


Pagini similareAstazi voi scrie despre cea mai răspândită eroare, care face ca soba sa facă probleme.

Desigur termopanul are si partile lui bune, izolatia, reducerea. Problema mea era daca nu scoteam si caldura din soba dupa arderea.


Ce sa mai spun ca in ultimii ani a aparut beleaua cu termopanele si . SOBE de teracota - Page 122postăriNov 2014Intreaba-ma despre Termopane! Page 2postăriIan 2014TERMOPANE preţuri-configuraţii-cotaţii - Page 197postăriIul 2013SOBE de caramida, de zidarie, diverse sobe, focare. Am si eu umatoarea problema: in zona unde stau nu este cosar la care sa apelez sa curat cosul.


Am doua sobe de teracota legate la acelasi . Avantaj usa de termopan interior,termopane la interior avantaje si. Nu stiu cum e pentru voi, insa eu investesc in casa mea mai mult decat in orice altceva.

Nu ma incanta vacantele si bijuteriile, prefer sa .