joi, 2 septembrie 2010

Clematite inmultire

Ingrijirea si inmultirea clematitelor (Clematis). Clematite - ingrijire si inmultire Clematitele sunt unele dintre cele mai indragite liane cultivate in . Inmultirea prin butasi este metoda cel mai adesea folosita pentru ca ea.

Pentru a se inmulti clematitele este nevoie de butasi care au minim un no dar este . Clematitele (Clematis) sunt clientii excelenti, alaturi de vita de vie, pentru marcotajul terestru. O metoda deloc grea in inmultire si cu o rata de succes mare. Flori Clematite - Curpen de gradina (Clematis x jackmanii ): INMULTIRE - Ingrijire, Flori-Plante de gradina cataratoare-taratoare si pentru .

Inmultirea prin butasire a clematitelor (Clematis). Inmultirea clematitelor prin butasi este o procedura mai dificila decat prin seminte.


Mie imi place foarte mult, dar nu mi se pare usor de inmultit. Prin marcotaj, nu sunt pregatita niciodata. Ce scrie aici ,am preluat de pe net,dar am sa incerc la primavara cu siguranta.


Eu am facut butasi si in toamna asta,dar erau lemnificati asa ca . Teoretic se inmulteste prin seminte, butasi sau marcotaj, dar practic nu vom obtine rezultate multumitoare, asa ca . Clematita, cultivarea, ingrijirea si inmultirea, boli si daunatori, denumire stiintifica clematita.