joi, 16 septembrie 2010

Floare crosetata pas cu pas

Cum sa iti crosetezi singura o floare din fire de lana , lectii de crosetat si puncte de baza pe siteul. Croseteaza si tu aceasta margine florala si foloseste-o ca terminatie pentru proiecte mai mari.


Explore Silvia's board Flori si frunze crosetate - diagrame -video on Pinterest, the world's catalog of ideas.

Crochet flowers, Crochet leaves . Aici voi posta diagrame pentru flori crosetate, adunate de pe net. Sunt mii de modele pentru a croșeta o floare, unele mai ușoare, altele mai dificile. Poti folosi florile crosetate si ca martisoare, atasate de cadouri, ca brose sau. Cum se fac pas cu pas sau tutoriale video daca se poate.


R3: se croseteaza ochiuri de lant , piciorus dublu, ochi de lant,. Botosei Crosetati - pas cu pas (Crocheted booties -step by step).


Tutorial despre cum sa crosetezi o floare manual din ata apretata. Practic se înmulțesc ochiurile în acest pas. Panières en laine , avec un pas à pas en images ! Un trend printre bijuteriile handmade care se pare ca nu se va demoda prea curan sunt bijuteriile crosetate.


Cine stie sa croseteze floricele si are modele de flori crosetate, sa ne invete si pe noi Club pitici - Lucru de mana, craft, hobby.

This is Cum sa crosetezi o floare by on Vimeo, the home for high quality videos and the people who. Pentru ca am gasit cum se lucreaza, pas cu pas si cu poze, m-am decis sa-l postez si. O sa o dezvalui pas cu pas, incepand cu miezul florilor.


Am mai vazut la tine modele de paturi crosetate si mi-am propus sa fac si eu una . Am crosetat si eu o palarie verde pe care am atasat trei flori 3D. Am să postez pas cu pas realizarea acesteia folosind culoarea albă ca primă . Apoi decoreaza cu o pălărie de flori, legat de numărul Schema 4.