marți, 7 septembrie 2010

Ce culoare de par mi se potriveste daca am ochii caprui

Decizia de a schimba culoarea părului vine din multe motive și este o soluție. Ochi căprui închis + piele cu tonuri calde = ți se potrivește șaten. Angela Gonța despre micuța Ekaterina: „Dumnezeu mi-a dat cel .

Iata care sunt culorile de par care se potrivesc ochilor caprui! Ca sa o identifici cu acuratete, ghideaza-te dupa nuanta venelor, in lumina naturala: daca aceasta bate spre. Mi-au cerut să fac poze și la înmormântare.


Pentru pielea caldă, de culoare deschisă şi ochii căprui închis, căprui deschis.

De asemenea, dacă ai pielea palidă, iar părul castaniu închis, sub nici o formă . Ce CULOARE de PĂR ţi se potriveşte în funcţie de TEN şi OCHI. Dacă ochii tăi sunt căprui, negri, gri cenuşiu sau albastru închis, este.


Emily Ratajkowski se dezbracă și îl provoacă pe Trump: ”Ai curaj să îmi faci ceva? Vestea buna este ca aproape orice culoare ti se potriveste. Daca ochi tai sunt caprui cu reflexe de aramiu, atunci acest blond capsuniu ti se . Daca aveti pielea măslinie, cel mai bine vi se potrivesc culori de par.


Uite-te la culoarea venelor tale, daca sunt albastre, nuanta ta este rece;. Daca ai ochii verzi sau caprui ti se potriveste o nuanta de par calda, cum ar fi.

Ce culoare de par mi se potriveste in functie de culoarea ochilor. Cele mai norocoase, care au ochii albastri, se afla in postura de a putea alege.


Daca aveti ochi de nuante medii si tenul inchis – folositi culori inchise spre . Aceste caracteristici sunt esenţiale dacă doreşti să obţii culoarea perfectă, care să-ţi scoată trăsăturile în evidenţă.