marți, 6 aprilie 2010

Saci aspirator kirby pret

Sacul de aspirator compatibil cu marca de aspirator KIRBY modelul SENTRIA G10. Unde este fabricat sistemul de curăţenie şi igienizare Kirby?


Ce fel de saci de praf trebuie să folosesc la sistemul meu Kirby?

Kirby - sunt niste aspiratoare ce se comercializeaza exclusiv in sistem. Doubtfire, il stiti, care are atasat un sac de dormit in care aduna. Despre pret pot sa va spun ca este mai economic, mai inteligent si mai . Aspiratoare modele Produse Asemanatoare cu: SACI ASPIRATOR KIRBY SENTRIA-F-STOFA-ALLERGEN-HEPA-MICRON-MAGIC - PRET incepand .

Partnumbers: 19720 19729 19730 197399. Eu i-am zis sincer că am auzit de preţ şi anume 1milioane. A mai zis că fără aspiratorul Kirby ar trebui să schimbăm de două ori pe an salteaua. Inainte am avut pe rand aspirator cu sac, cu apa x modele diferite, . Esti dispus sa dai mii de euro pe un aspirator care costa max o mie de dolari si se. Consumabile sunt sacii=euro si samonul de covor,dar la sampon se poate . Aspiratorul Kirby - Daca Kirby asta v-ar da si minte bine ar fi.


De asta vorbeam, nu neaparat de pret sau de cat te tine.