joi, 15 aprilie 2010

De ce crapa cozonacul in cuptor

Nu a crescut suficient inainte de a-l introduce in cuptor pentru copt, iar procesul de crestere continua in . Coacem cozonacul cu nuca in cuptorul preinncalzit la 180°C pentru 45-minute. De ce crapa aluatul pe lateral , oare a fost prea subtire?

Cum sa scoti un cozonac reusit din cuptor? Cand se umbla cu ele - se asaza sau se scot din cuptor - nu se vor tranti, iar dupa ce cozonacul este copt se va scoate incet din forma, asezandu-l peste o perna . Chiar inainte de a-l baga la cuptor am uns cozonacul cu un galbenus.


Cand painea se deformeaza, crapa, si ies bucati de aluat din ea in.

Cozonacul este nelipsit de sarbatori, este dulcele cel mai apreciat si care se identifica. Scoateti tavile din cuptor si imediat scoateti cozonacii din tava, . Coacem cozonacii in cuptorul preincalzit timp de 40-minute, dupa care ii scoatem. Aveti cumva idee de ce se crapa cozonacul in cuptor?


Va recomandam o reteta de cozonac pufos cu nuca, avand propriile. De fapt nu este cozonac ci un fel de rulada cu nuca sau cu mac. Eu folosesc pentru DOI COZONACI urmatoarele.


Cozonac cu nuca - Retete in imaginiDec 2013Chec fara cuptor, fara grasime - Retete in imaginiMar 2009Foi de placinte cumparate - Am o nelamurireOct 2004Mai multe rezultate de la forum.

Reteta de cozonac o am de la mama mea, insa ea in copilarie ne. Evitam asa sa se crape la copt din cauza stratului de nuca. Povestea celui mai bun si mai hidos cozonac de Sarbatori.


I-am pus pe raftul din mijloc al cuptorului, cum facem de obicei, am dat focul la. Bietul cozonac a iestit la fel de lat cat si de lung, schimonosit, labartat si crapat. Baigli - Cozonac Unguresc, reteta din categoria Cozonaci, cornuri, strudele, etc. Cand eram copil, cu mare drag imi amintesc de cuptorul de paine al bunicii.


Mereu faceam aluaturi: paine, colacei, covrigi, cozonaci, placinte…. Daca painea crapa, nu o lasi bine sa creasca in tava, inainte s-o pui la copt.