vineri, 30 aprilie 2010

Aparate de sudura second hand olx

Aparat sudura invertor 3EDON PROFI 300A-Masca Automata EDON 1LEI. Acest vanzator ofera Livrare cu verificare . Aparat sudura 2amperi Heavy Duty Digital Pulse.

Aparat de sudura invertor MMA 200A- MMA 250A-MMA 300A Noii Garantie ! Aparat sudura invertor MIG MAG si MMA 3A ISKRA ARGON. Cumpara Aparate De Sudura cu Garantia de Livrare de pe Okazii.


Aparat sudura tip Invertor MMA DUGA DIY-2Amperi.

Galati, cumpar aparat sudura esab sau kemppi (prefer kemppi) cu fir, profesional.

Aparat de sudura Invertor magazine, preturi, oferte. Comparati preturile magazinelor online la Aparate de sudura Invertor gasiti cel mai mic pret, si cumparati cel . Aparat sudura Miller STI 1cu accesorii sudura.


Aparate de sudura second hand Scris de mihaelaLuni, Mai 06:Aparatele de sudura sunt unelte foarte importante in gospodarie. Eu am aparat de sudura de mult de tot hahaah am si uitata cand mi l-am luat.


Un MIG de marca si bun nu prea il gasesti sub 7de euro SECOND HAND.