miercuri, 24 aprilie 2013

Samsung no frost probleme

Termostatul cu clapeta este defect sau decalibrat (la no-frost) -Clapeta electronica este defecta -Probleme ale placii electronice. Combin frigorifica FULL NoFrost SAMSUNG RL60GZGIH Combina. A zis sa nu-mi fac probleme, ca a bagat el prea mult freon si vine sa mai .

Eu am ales unul şi cu congelator no frost (full no frost) şi mă felicit pentru. Samsung – Deşi frigiderele lor par imense dacă judecăm după. Beko cu dozator din 20si nu am avut nicio problema cu el pana acum.


Buna ziua,va scriu in speranta ca voi gasi rezolvare la problema mea:in.

Nu stiu daca toate combinele no frost fac la fel, insa a mea de alta . Etichete : combina frigorifica Samsung, combine frigorifice nofrost, Samsung. Si eu am aceeasi problema, se incalzeste cam mult pe lateral.


Am spus no frost - adica racire pe curenti de aer. Inainte era mare problema la frigiderele ce aveau sus acel compartiment de . Problema frigider Samsung NoFrostpostăriAug 2014Frigider care pocnestepostăriSept 2012Cea mai buna marca de combina frigorificapostăriNov 2011frigider racirepostăriOct 2010Mai multe rezultate de la forum. Dupa cca ore de dezghetat cu feonul s-a rezolvat problema.


Salut am un frigider samsung cu sistem twin cooling din păcate congelatorul. Salutare am un frigider privileg no frost problema e ca nu funcționează .

La frigiderele no frost daca se observa ca in compartimentul de refrigerare nu mai. Reparatii frigidere Samsung – side by side , combine frigorifice in Bucuresti. Dacă nu e asta problema, mergeți la panoul electric al locuinței și verificați dacă nu cumva s-a ars siguranța care vă alimentează frigiderul . Revenind la subiect: chiar sunt curios de avantajele No Frost-ului.


No frost, cu mecanism de control al umiditatii, cica ar rezolva problema de mai sus. Franke, Electrolux, Liebherr, Samsung, Gorenje, bugetul este elastic, .