marți, 31 mai 2011

Invatam sa pictam maci

Pictura Trei Maci, placaj panzat 30x40cm Muzica: Caraghete N. Cum sa Desenezi un Leu Realist - Duration: 20:38. Cum putem picta usor si repede un trandafir.

Eu cred ca oricine poate invata sa picteze. Invata sa pictezi in culori urmand cursul de pictura chinzeasca,. How to paint a rose - Cum sa pictezi un trandafir.


Vrei sa iti pui tablouri pe peretii camerelor dar nu ai bani pentru adevarate capodopere de arta?

Noi iti aratam cum poti crea tablouri ca un . Deşi pictura nu mă pasiona ca exerciţiu practic, odată, frumuseţea unui triptic care reprezenta un peisaj . Pentru cei interesati sa realizeze picturi cu portrete, iata o minunata lectie. Cum sa pictam flori-1-How to paint flowers.

Pasul 3: Aranjeaza-ti un loc in care sa pictezi. Deoarece pictura necesita multe materiale, vei avea nevoie de o zona destul de larga. Iata cum sa pictezi flori pe unghii, pentru un look de vara perfect! Ca parte a noii categorii Pas cu pas, haideti sa invatam impreuna cum sa pictam flori in acuarela. Cu putina indemanare, putem picta cele mai frumoase flori. Pictam cu tempera,guasa,dar ma tenteaza sa incerc si ulei.


Chic'n Art- workshop-uri de arta si cadouri cu stil. Calea Serban Voda nr 14 sect Bucuresti. Vom invata sa pictam sticlele chiar daca motivul nostru central este mic.


Luni, iulie, orele 16:30- Cutie cu maci si crapaturi bicomponente. Acum imagineaza-ti un lan de maci, exact asa cum vrei tu. Cand invatam de nevoie lucruri care nu mi le mai amintesc acum, si eram pe . După cîteva săptămîni, am început să pictez acasă. De-a lungul timpului, am învăţat să manipulăm cuvintele.


Fiindcă Diana oricând ar putea să trăiască şi din pasiunea ei pentru artă. Din acel moment mi-am făcut acasă un mic atelier şi am început să pictez pe sticlă. Lanul de maci când conturam pe lucrarea proprie începând.


Eram doar în clasele primare când aveam să mă confrunt cu rigurozitatea şi. Invata sa pictezi in culori urmand cursul de pictura chinzeasca, organizat saptamanal.