marți, 31 mai 2011

Indreptat tabla auto cu ventuze timisoara

Pops-a-Dent - Kit indreptare tabla caroserie auto. Servicii Auto - Transporturi Servicii Auto.


Am tot auzit de metoda indreptare fara revopsire, am cautat pe si am vazut cum se executa operatiunea cu acele ventuze si scula aia vacumatica.

Este in Timisoara LGP Zentrum, oameni pofesionisti, am vazut masini. Iul 2008cum scoatem infundaturile din caroserie? Cu o experienta de peste de ani in domeniul tinichigeriei auto, suntem. Indreptarea cu ventuze confera o multitudine de avantaje: fara .

Ventuzele sunt lipite cu un adeziv special care nu afecteaza tabla sau vopseaua, costurile sunt mai reduse decat in cazul unei reparatii . Problema se mai poate rezolva cu niste ventuze cu pompa de. Am inteles ca exista in Timisoara o vopsitorie auto care indreapta tabla infundata . Ca daca trece prea mult (2-luni) nu se mai indreapta tabla? Nu merge sistemul cu ventuze deoarece atunci cand vei indrepta tabla cu ventuzele, se va.


Exista ateliere in Bucuresti ,Cluj ,Constanta ,Galati ,Timisoara ,Arad . Oamenii pot repara aproape orice infundatura in tabla etc fara sa fie nevoie sa puna. Original auto au si ventuze iar pentru chestii dintr-astea pe muchie sau .