miercuri, 16 februarie 2011

Pui la rotisor cuptor electric temperatura

Intre timp dati drumul la cuptor la 2grade. Dupa ce ati tinut puiul suficient la frigider, il scoateti, il montati pe tepusa metalica de la rotisor, . Savoarea de pui la rotisor si culoarea rumena te provoaca sa gusti macar putin din.

Accesorii de gatit necesare: tava de copt, gratar pentru cuptorul. Se pune puiul in rotisor, se fixeaza bine si se mai unge cu o lingura de. Am la aragaz si rotisor dar sotul meu nu era.


Se adauga puiul si se freaca cu marinata.

Un pui la rotisor poate fi acel buuun, mai ales daca este pregatit de tine. Se pune puiul în rotisor, se fixează bine şi se mai unge cu puţin ulei, ca să se formeze o crustă frumos rumenită.


Se curata bine de cotoare, se spala, se condimenteaza cu: vegeta, piper, boia, se aseaza in protapul rotisorului si se da la ,,incins,, la cuptorul . Un pui întreg, gătit la cuptor, este un preparat deosebit; poate face o. Am pus puiul intr-o tava ce merge la cuptor, am adaugat 200ml lichid (apa, supa de pui, vin.) si-am dat totul la cuptorul incins in prealabil pt 50 . Temperatura cuptorului este mentinuta la o temperatura de. Cuptor incorporabil Bosch HBA43T35 Electric, Functie Grill, Clasa .