miercuri, 19 ianuarie 2011

Scaun moale in fiecare dimineata

In fiecare zi fac scaun moale si miroase ciudat,uneori am crampe si imi bolboroseste stomacul,am o usoara aciditate dimineata si nu am pofta de mancare. Am scaun moale dimineata la trezire, dimineata cateva minute am putine frisoane si putina aciditate si bolboroseli .

Fiecare scaun ar trebui sa fie intr-o singura bucata, avand aspectul unui butuc bine. Primul scaun ar trebui sa se petreaca dimineata cand te trezesti sau curand dupa ce ai.


Daca colonul tau este toxic, ai putea vedea temporar scaun moale, . Daca in prima perioada scaunele au fost mai moi, acum sunt mai normale, nu mai.

In fiecare zi ies dimineata cu scaunul, in general moale. Mananc normal, scaunul e relativ moale dar am doar unul pe zi, Acum. Am scaun in fiecare dimineata, care pare a fi normal, mai moale, dar . Scaunele diareice apar ocazional, adeseori sub forma unor scaune imperioase, care se manifestă fie dimineaţa, fie imediat după mese, fie la emoţii.


Scaunele cu miros respingător indică o digestie proastă şi faptul că materiile. Durerea apare mai des dimineata, spre deosebire de dispepsia (tulburarea digestiei) de.


Bryonia: constipatie fara senzatia de scaun, senzatie de uscaciune a mucoasei. Plimbati-va minute dupa fiecare masa daca aveti diabet de tip II!