joi, 6 ianuarie 2011

Ce inseamna pm si am in engleza

PM este acronimul folosit pentru a doua jumătate a zilei și provine din latinescul „post meridiem” care înseamnă „după amiază”. Pentru ca in tarile in care se utilizeaza limba engleza, franceza si altele nu se utilizeaza in vorbire . Deoarece in limba engleza nu se foloseste in vorbirea curenta exprimarea orelor de la 0 . Deoarece în ţările vorbitoare de limba engleză nu se foloseşte în . Aceste propoziții provin din surse externe și este posibil să nu fie corecte. Nu e rău să vorbeşti la ora seara despre o problemă de mare interes .

Este foarte important sa inveti sa citesti ceasul in engleza pentru a. Post Meridian), de ore se folosesc doar in armata, politie, . Cursuri de limba engleza online, invatati limba engleza fara profesor,. Msgstr gol înseamnă netradus, deci se ia textul din engleză.


TLD) pentru Saint Pierre și Miquelon; pm, mesaj privat, din engleză private message, termen folosit pe forumuri de . Am-ante meridian (dimineata) PM-post meridian (dupa amiaza). Pentru cei mari si mici interesati de lectii de engleza, iata cateva indicatii si.


Green Bee 2016Limbajul de Facebook: Ce înseamnă 143.

Pagini similaremai 20- Cu toate acestea, din cauza lipsei de timp şi a lenei, în loc de cuvinte au început să. PM me: Private Message me-Trimite-mi un mesaj pe privat. In limba engleza, ora se poate exprima in doua feluri: in vorbirea curenta, dupa. Ceasul meu arata ora si minute- my watch says two minutes past five. Dupa pranz – PM- post meridiem (after noon).


Un lucru e sigur: in camera ta de chat faci numai ce vrei tu, nimeni nu te obliga sa faci nimic din ce nu te. A-și dori sa stiu daca nu stiu limba engleza si stiu spaniola foarte bine si scris si vb se poate lucra ? Mulți le confundă, eu de când eram mic că să nu uit mă gândeam la A-ul de la AM ca la ”aseară” și la P-ul de la PM ca la ”prânz”.


Teste si exercitii gramaticale, exprimarea datei si orei, Limba engleza, nivel incepatori.