miercuri, 15 decembrie 2010

De ce se crapa limba

Medicina orientală a dezvoltat o întreagă ştiinţă a conexiunilor care există între organele corpului şi părţile limbii umane. De zile mi-au aparut mai multe crapaturi pe limba destul de adanci.


Limba – organul pe care se văd bolile - Gandul.

Durerea nu este singurul simptom al unei boli. Există medici care pot vedea de ce boli suferim numai dacă se uită pe limba noastră.


Fiecare organ este proiectat pe limbă, iar fiecare modificare a acesteia anunţă o boală. Limba vorbeşte despre sănătatea noastră, fiind un .

Am auzit azi de la profesoara mea de biologie ca limba crapa din cauza racelii sau din cauza ca respiratia nu este foarte buna. De ceva timp am observat pe limba multe crapaturi care din ce in ce se adancesc mai.


Atunci cand aceasta se crapa, bacteriile pot patrunde in organism si pot . Limba fisurata - buna ziua, Va rog sa ma ajutati nu stiu ce sa ma mai fac. De luni ma simt rau, ma ustura limba mi-i se crapa dinspre varf spre gat pe zi ce trece . Limba vorbeste despre sanatatea noastra, fiind un instrument la indemana pentru diagnosticarea rapida si usoara a starii fiecarui organ.


Am limba crapata si dimineata cand ma trezesc are o culoare alba. Stirile zilei din Sănătate : Senzaţia de usturime puternică a limbii, a obrajilor, a gingiilor sau chiar a întregii cavităţi bucale este principalul .