luni, 27 decembrie 2010

Ati gasit sau ati gasit

A-ţi se scrie despărţit cu cratimă (liniuţă), atunci când “ţi” are funcţie de. Dan) Eu nu am găsit încă pe niciun blog un . A-ţi, scris cu cratimă, reprezintă două cuvinte care se rostesc într-o .

Scriem ”a-ți” doar dacă ”-ți” se referă la ”ție”: ”pentru a-ți spune (ție) ce să faci”. Omofonele aţi si a-ţi (se pronunta la fel, dar se scriu diferit, in functie de context) genereaza, adesea, greseli in scris.


Mai fratilor, ati nu se scrie niciodatas a-ti ca asa e limba romana,.

Cum se scrie corect a-ti sau ati si cum presupun ca ambele variante sunt. Am crezut ca nu o sa gasesc pe internet, dar am cautat si am gasit . Aţi sau a-ţi - Va rog sa ma ajutati cu un raspuns la nelamurirea mea.


Am vazut mai mereu scris cand ati cand a-ti. Punem cratimă într-o singură situaţie, atunci când e vorba de alăturarea „a îţi”, legată „a-ţi”. L-aţi” se scrie cu cratimă când se compune dintr-un pronume (“l” – forma contractată a pronumelui “lui”) şi verbul auxiliar “aţi”: L-aţi anunţat să . Posted by Emi in Confuze, Greşeli frecvente, Sfânta CratimăCommentsTags: a lua, corect, cratimă, gresit, i-aţi, ia-ţi, perfectcompus, pronume, verb.


O întreagă industrie de motivat angajaţii a fost pusă la cale de firmele multinaţionale. Pensiuni, hoteluri de pe vârful munţilor sau din Delta .

La urma urmei, cât de greu poate fi să-ţi găseşti iubirea vieţii, să te bucuri de o. Iar Isus nu-i îndemna, “acum dacă aţi comis adulter în inima voastră, puteţi . In plus, apartamente de vanzare se gasesc mereu, piata este in continua. OVIDIU BOJOR: “Aţi observat cum oamenii depresivi uscă florile din jurul lor cu.


Tibetului, printre pietre şi ierburi, a găsit şi secretul. Când dăruieşti iubire, ţi se întoarce înzecit, cum să nu te simţi tânăr?


Aici puteti posta rapoartele in care ati gasit ceva in timpul muncii. Trebuie sa strangi prosoape diferite pentru a-ti da un Halat de baie . Câţiva tineri români au găsit soluţia de a-ţi recupera bicicleta furată cu un dispozitiv care o localizează .