miercuri, 22 decembrie 2010

Autorizatie mansardare pod

Browsing articles tagged with autorizatie de construire. Ma pun in pielea unui beneficiar care detine o casa mai veche si ar vrea sa-si construiasca o . Buna ziua, problema mea consta intr-un certificat de urbanism pentru lucrarea -amenajare mansarda in pod existent- , in acest certificat mi se . Obtinere autorizatie constructie mansarda bloc Pagina 1. Mar 2013Este voie sa se schimbe destinatia acoperisului in.


Oct 2010mansardare casa fara autorizatie de construire Pagina 1. Iul 2010Este necesar acordul vecinilor pentru constructia unei.

Casa a fost renovata recent, proprietarul a transformat podul acesteia in mansarda fara sa schimbe aspectul exterior, fiind o casa din 1920 . Va rog sa-mi spuneti si mie daca pentru amenajare pod , mansarda , dar. Diferenta intre mansarda si pod mansardabil :: CasaDex – case.


Nu necesita autorizatie sau toata tarasenia care ati facut-o la . Buna ziua, am o casa la care vreau sa fac extindere si mansardare. Vecinul si-a cumparat o casa, pe deasupra caruia si-a dorit sa . Autorizatia de construire (AC) constituie actul de autoritate al administratiei.


Buna ziua, linga casa mea de chirpici, as dori sa ridic pe 60x 80o casa din . Cum sa extinzi casa cu o treime din pret: o mansarda costa 2de euro.

Construire mansarda - In primavara as vrea sa ma apuc sa mansardez casa.