luni, 23 martie 2009

Keratina lichida byphasse

Am facut rost de keratina lichida de la Byphasse- stiti voi, cea din catalogul DM, care era inclusa in revista cu oferte dar nu exista pe . De cand ma stiu am fost nemultumita de aspectul varfurilor parului meu. Chiar si tuns o data la 1-luni, se vad foarte urat varfurile cu aspect de .

Keratina lichidă de la Byphasse face obiectul postării mele de astăzi. Am încercat-o mai mult de curiozitate, întrucât citisem . La una din primele mele vizite la DM, mi-a atras atentia keratina lichida de la Byphasse. Eram in cautarea unui spray sau balsam leave-in usor .

Mi-am dorit mult sa incerc keratina lichida Byphasse, ca alternativa la Anian care-i usor mai scumpa si vine doar in baza comenzii online. Keratina am cumparat-o dintr-un magazin DM , pretul fiind lei pentru 2ml , dar am inteles ca se gaseste si in hypermarketurile Auchan.


Keratina lichida de la Byphasse repara si revitalizeaza parul uscat si deteriorat din interior si ii reda stralucirea sa naturala, conferind de . Keratina lichida Byphasse pentru par uscat. Keratina este proteina din care sunt compuse unghiile si parul.


In blogosfera noastra a fost foarte populara keratina lichida Anian. La noi nu am gasit review-uri decat despre Anian si Byphasse, dar .