miercuri, 25 martie 2009

Fati singur mobila

In acest episod te invatam cum sa faci corpurile superioare de la mobilierul de bucatarie. Ma gandeam sa mi-o confectionez singur din pal debitat la un centru.


NUuuu, sa nu-ti faci mobila din pal, ci din LEMN!

Bine ai venit pe site-ul in care iti poti concepe singur mobila la care te gandesti! Acest website, care se doreste non-conformist dar util, iti este dedicat TIE, cel . PRO1- soft proiectare mobilier si amenajari interioare.


Micii producători de mobilă au fost striviţi de marile branduri străine care au.

Dacă vrei o bucătărie brand - Ikea, Kika - poţi să-ţi cumperi separat uşile şi să le. Totuşi, ca să te apuci singur să faci mobilier, e foarte greu. Cum sa-ti construiesti singur mobilier din PAL. Asa cum am promis va urma o serie de articole despre constructia mobilierului din PAL. Dupa ce am finalizat bucataria a venit randul sa o mobilam.


Am dorit o mobila simpla, cu multe sertare. Timisoara si vreau sa-mi fac singur mobila de bucatarie si dormitor,.


Vrei să înlocuieşti mobila veche cu una nouă, dar nu ai bani să-ţi cumperi alta? Cu puţină îndemânare şi răbdare îţi poţi face singur, în timpul .